Thursday, July 25, 2019

Nezi Plaku Velaj: Unë e dua heshtjen e natës


https://scontent.ftia5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/67234331_2136736716453525_7584845483764350976_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_eui2=AeEsbdHQE7AaO-ICrYrFF-9cemPB1hsiBsZAryl3tOjhm78PXQ_mSKweAuCb1Or5p3b1zB4xxlA_BG3PhcKVNO3-ZLXbr6YNpP2y4rpvmZJqXg&_nc_oc=AQl_hSll78Zxpy9m7H3N80f9_FE-vlnOf0IiNDStuBfNUVt_DXOThvFKK11jrUlMaVQ&_nc_ht=scontent.ftia5-1.fna&oh=a88153c60565c1078c6de8b7659b8288&oe=5DAA84C9 Unë e dua heshtjen e natës
Aty gjen, qetësi shpirti im
Mendimet rrejdhin si një përrua pas një shiu
të vrrullshëm

Unë e dua heshtjen e natës
 Mbas një dite vere të nxehtë përcëllim
Ku të shkrepet buza për një pikë ujë për të pirë.


Mendimet mblidhen kaçurrel në flokët e shpurpurta
T`i shtjelloj më duhet një krehër ti kreh, ti përkujdes
I le të lira mendimet të bredhin në qetësine e natës
Të lira të jenë edhe kur me kujdes t`i mbledh.

E dua vetminë edhe pse më lë pa gjumë
Të analizoj veten time, vallë ku kam gabuar?
Ti them vetes time: Bëje këtë që se ke bërë mire!
Bëje dhe atë!
Të jesh e organizuar në jetë,
Në kohën e saj duhet mbaruar çdo punë.

E dua heshtejen e natës të flas me vete sikur jam
e çmëndur
Të thëna e të pa thëna ti kujtoj në vetmi
Të sjell ndër mënd aty ku më ka mbetur mëndja
Dhe prap t`i them vehtes:
Bëje atë që s`e ke bërë mirë!

Dua të shoh edhe ëndrra me sy hapur
Të kem pranë njerëzit që në këtë jetë më mungojnë
Ti përqafoj, t`i shtrëngoj fort në vetmi,
Te qaj, të ngashërehem, të më dridhet zëri,
Bashkë me buzën që drithëron
Le të rrjedhin lotët curk, nga sytë pikë, pikë të pikojnë.

Ashtu në qetësi dua të largoj retë,
Të kujtoj kush më ka thyer zemrën
Të mundohem të kapërdi si helm një fjalë të thenë
Si qiell i hapur të ushqej shpirtin të largoj hidhërimin
T`i them shejtanit ik o mallkuar!
S`ke vënd në mesin tonë.

Në qetësi dua ti lutem Zotit
Shpirtrat e njerëzve si qiell pa re ti pastrojë
Të ecim bashkë, t`i japim dorën njëri tjetrit
Ndërgjegjen të pastrojmë në këtë botë me demonë
Fjalën e Perëndisë të përqafojmë.

Paqen shpirtërore shumë e kërkoj dhe shumë e dua
Shumë e thërras kudo që të jetë, të vijë,
Ku je????
Por paqja nuk vjen vetëm me lutjet dhe thirrjet e mia
Po nuk e pati paqen, çdo njeri bernda vetes së vet
Unë e dua heshtjen e natës.

Tiranë 15 Maj 2019

0 comments:

Post a Comment