Monday, August 29, 2016

Kujtim Stojku - Risku i Gomarit




Satirë

Po ç’keni me mua ju që hiqeni si burra të mençur?
Që merreni me mua pa u bërë gjë në këtë botë,
Edhe të tjerë para jush shkruanin me të hedhur,
Se në mes kafshësh isha unë ai,më burrëror.

Me thënë të drejtën unë jam i vetëdijshëm për prejardhjen time,
Qysh kur peshqit notonin nëpër dete dhe lumenj,
Unë rendja nëpër pyje duke lëshuar të pallurën time,
S’më shkonte kurrë ndërmend se me mua do të merreshin,
Ata lloj soj meshkujsh që do të mbaheshin si burra të mëdhenj.

Kam pëlqyer të fle nën pemët që lidhnin të shijshmet kokrra,
Por që të haja nga frutat e tyre asnjëherë se kam bërë,
Për mua shkruhen e thuhen me mijra dokrra,
Ju betohem se më ka shijuar vetëm një gjëmb.
 
Disa janë marrë shumë me prejardhjen e origjinës time,
Kur hëna bëhej gjak më thoshin se kisha lindur unë,
Por ama edhe sot kam një gjuhë e s’pushoj duke pallur,
E veshët pas kokës më rrinë të hallakatur gjithë curr.

Nëse jeni më të mençur se unë keni parë se të pallurën ma kanë vjedhur,
Kur pa plas agu duke kënduar parodinë e djallit çirren,
Unë i përkulem vullnetit të lashtë prandaj rri i gërmuqur,
Më thonë se jam i trashë,e më godasin me kamxhik pa mëshirë,
Më quajnë kopil e pas meje që të gjithë fshihen.

Edhe pse me qeshin e të gjithë më tallin,
Unë kam më të madhin bekim,
Kur më shohin nën bark e nën bisht,
Thonë,  patshim riskun e gomarit si më i miri urim……


0 comments:

Post a Comment