Friday, November 11, 2016

Kujtim Stojku - AH,OR VËLLA I NDYRË




Poemë

Nuk kam ndonjë kuriozitet që të njoh,
Megjithëse që të shmangem e kam shumë të vështirë,
Natyrisht që rreth teje asgjë nuk dua të di,
Si një qenie që merr frymë bashkë me të tjerët jeton,
Por,kurrë nuk kam menduar se do të shkruaj për ty.
Qysh atë ditë kur rastësisht të pashë në fytyrë,
Me sy të akullt që dukeshin se kanë ngrirë,
E vështrimi yt bridhte kudo,
Prej teje kutërbonte një erë e pështirë.
Si ty njerëz shihen kudo,
Megjithëse ti më shmangesh kur shihemi të dy,
Është e vërtetë se në vështrimin tënd nuk ka urrejtje,
Krisen ekranet e televizioneve me ngjyrë gri.
Vështrimi im depërtonte përballë teje,e të lexonte në shpirt,
Udhëtoja në autobus m’u në pikun e vapës,
Ti ishe me makinë luksoze megjithëse s’kishe punuar asnjë ditë,
Sa një asistencë mujore kishe blerë kravatën.
Mua djersët më rridhnin çurgë,fryma na merrej prej erës së rëndë,
Në një karakatinë llamarinash të vjetra
Na dukej se në ferr ishim duke udhëtuar,e ti këtë e di shumë mire.
Ah,or vëlla i ndyrë,
Gjithmonë më del përpara syve me atë fytyrë të shëmtuar,
Dashur pa dashur je përzier në mendimet e mia,
Me duar në xhepa shetit trotuareve të ngushta,
Fërshëllen,
Fytyrën e ke të zbehtë,sytë gjak nuk doja të t’i shihja.
Nuk dua të të shoh kështu mor vëlla,
S’u besoj syve si ke ndryshuar kështu çuditërisht,
Se si je kthyer në një përbindësh,
Sytë më pas më janë shqyer nga habia,
Je kthyer në një statujë prej akulli, krejt i pamëshërshëm në shpirt.
Në fytyrën tënde pashë se të kishin vënë një kapistër,
Përmes hingëllimave lëshoje shkumë
E unë më pas me penë i mblidhja,
Hingëllima që silleshin si një vorbull gjithë shkulm’.
E ti sa i pa fytyrë paske qenë,këtë me sytë e mi do ta shihja,
Ç’të shtyn vallë që fytyrës t’i veshësh maska kështu?
Ti prek lehtë me gisht këmbëzën e ftohtë të armës,
E unë vëllai yt prej teje largohem,e vështrimin s’ta hidhja.
Neve të dyve i njëjti gjak na rrjedh nëpër damarë,
Për mua është vështirë për këtë ndryshim të madh që po ndodh,
Ne që kemi lavdëruar historinë e stërgjyshërve,
Sa me të madhe kam qesh sot, o Zot…
Kur shihemi bashkë sy në sy e kuptoj si ke jetuar në këtë botë,
Shpesh më ke bërë që të bie në mendime për ty,
Jemi rritur e burrëruar bashkë,por për ty mundimi paska shkuar kot.
Me shkulmat e zallit të furishëm akoma përleshem në gjumë,
Imazhin e fytyrës tënde or vëlla,edhe në ëndërr e shoh.
E çuditshme si je shndërruar kështu mor vëlla i ndyrë,
Unë i rritur prej njerkës,e ti n’mes të mirash plot.

Ne,të gjithë prej teje jemi mashtruar,
Ti vazhdon duke llomotitur pa pushim çdo ditë,
Na flet për lavdinë,por je burracak si një teneqe e shpuar,
Acarohesh nga pyetjet dhe mundohesh të gjesh shpëtim.
Nëpër ekrane të shohim shpesh me fytyrë të trishtë,
Në buzëqeshjen tënde artificiale lexojmë dhëmbët e lakmisë.
Habitem me zemrën tënde aq të vogël,
Notojmë në një detë lotësh të paqarë,
E pastaj nga plasja e syve të përtharë fshijmë lotët,
E ti si Juda na turresh e na përqafon gjoja me mall.
Të ishte mbushur mendja se me ty vinte mrekullia,
Poterë të madhe bëje,edhe sot nuk pushon,
Se si gremiseshe pak nga pak ty të shihja,
Mërziteshe shumë nga fjalët e mia,
Por janë vegime që të ardhmen e njerzëve dalloj.
Sa herë për ty jam bërë si i shkalluar,
Edhe në gjumë të shoh në ëndërr kur shndërohesh në hije,
E shoh, se edhe mua një ditë të gjithin ke me më gllabëruar,
Çuditërisht me ty kjo sa shumë ngjan, e me mua s’ka asnjë lidhje.
Të gjitha këto ty ta marrin shpirtin në këtë botë.
Për këto që them jam me të vërtetë i sigurtë,
Sepse jam i bindur për çfarë syri më sheh,
Platoni do të më quante si më gënjeshtari burrë,
Por kur transkriptuam zhurmat,më thanë se paskam patur të drejtë.
Se paskam qenë shurdh dhe memec,dhe asnjë tingull se kam kuptuar,
Çuditërisht grimcat i shoh që të rrokullisen gjithnjë teposhtë,
Megjithëse me vullnetin tim shpirti menjëherë nuk do të dalë,
I mbështjellë tërsisht në fëlliqësirat,në mes eshtrash është duke lënguar,
Në honet e shpirtit pas le jehonë.

Ne si vëllezër me njëri tjetrin s’kemi të ndarë,
Unë të ngjaj ty dhe ti më ngjan mua,
Megjithëse rastësisht diku bashkë jemi parë,
Unë i zhytur në mendime dhe vazhdimisht duke shkruar.
Rastësisht,ti ke udhëtuar me mua në këto autobuzë me llamarina të ndryshkura,
Sinqerisht të betohem se ky udhëtim për mua ishte prej hallit,
Makinat luksoze or vëlla,janë pasionet e tua,
Fytyrën e ke të zbehtë,sytë e skuqur gjak dallohen prej ballit,
Mendon se kështu peshkohet më lehtë në ujrat e turbëllta…
Do të vrasësh një njeri në rrugë,lokal,nuk e ke prej hallit,
Duart e tua or vëlla nuk i shoh të lëvizin normalisht,
Një jetë ti ke për të marrë me më të madhen gjakftohtësi,
Është budallëk për mua, se si s’paske për këtë nuhatje çuditërisht.
Në duart e tua sepse paske shumë njolla,
Gishtin ta shoh të zverdhur si krimb i verdhë plehu,
Që këmbëzën pas pak do ta tërheqë çmendurisht.
Tyta e çeliktë do të vjellë zjarr pa mëshirë,
Fyejtë e hundës tënde fillojnë me krismën,
Qetësohen nën erën e hidhët të barotit,
Sytë e shtyllave të neoneve njomen me lot,
O Zot,pse të shoh kështu unë ty.
Ti e di se me ty s’kam të ndarë,
Prandaj shkrihesh e përzihesh me vargjet e mia,
Fusha e sahatit është e zhytur në mendim,
Copëzohen akrepat e saj duke bërë tik-tak,
Tashmë je kthyer në konturet e një imazhi,
Që kurrë në këtë botë nuk desha që t’i shihja.
Oh,nuk mund ta besoj se si je bërë kështu,
Besonim përrallat e tua kur na thoshe se ke qenë
në dasmën e kulshedrës,
E cila më pas ngulitej në mes ëndrrave të mia,
Zgjohem në makth dhe i prishur në fytyrë,
Për ty nuk këndoj,por qaj në vaj,
Jam i mbuluar në djersë dhe dridhem nga frika.

Si burruacak që je, xhepat i ke të mbushur plot nga puna e ndyrë,
Që nga larg e ndjej se të vjen era këllirë,
Don Zhuan dhe qefli i kohës,
Uji është qelbur,lindja është zhytur në turbëllirë.
Ti ke një imagjinatë fantastike,është vështirë ta shohësh,
Meqënse s’më ndahesh në çdo hap që hedh,
Sa herë e pijmë kafenë përballë të shoh më të dobët,
Dua të të përzë,që asnjë të mos më shqetësojë vërtetë.
Nuk mund ta kuptoj sepse duhet të ndaj me ty gjithçka mor horr,
Midis meje dhe teje nuk ka asnjë lidhje,
Të dy sëbashku mburremi me rrënjët stërgjyshëror.
Bashkë me gjumin m’i rëndon qepallat mbi sy,
E tmerrshme,
Të nesërmen je i pari që e prish heshtjen,
Unë si hipokrit akoma vazhdoj të këndoj me lavdi,
Dhe ti vazhdon po në kokën tënde,
Akoma vzhdon të mbjellësh vdekjen.
Dita gëlon në shtjella mizash që gumzhijnë,
Pushtetari me arogancë ja mbush mendjen vetes,
Kemi në radhët tona një Sherlok Holmës të ndyrë,
E ky është vëllai im,që vepron në emër të shtetit të së drejtës.
Kameleonë që nginjen në llumin më të ndyrë,
Si të babëzitur thithin gjakun si ushujzat,
E qimëza na bren përbrenda nga pak pa mëshirë,
Unë nëpër mjegull dalloj qeshjen e javës në fytyrë,
Shëmtinë e ditës në vargjet e mia për këtë jetë do të lidhja.
Ndoshta këtu ose atje,vdekja e zezë rrugën na e pret,
Asaj nuk i bëhet vonë se si është në fytyrë,
Njerëz lugetër që duken për ibret,
Që kanë për mision veprimin e tyre të ligë.

Duke ecur i menduar shikoja vitrinat,
Fytyrën tënde or vëlla ta shoh të pasqyruar në qelq,
Bën refleks dhe merr shumë ngjyra,
Nëpër faqe lexoj lotët që kanë lënë vragë,
Gjurmët e tyre ata kanë lënë,
Shoh fytyra që janë shpërfytyruar krejt.
Eshtrat të therin se je turbulluar nga lakmia,
Je pjestarë i një loje të fëlliqur që humb vërtetë,
Nëpër fytyrat e të pafajshmëve,
Grushtat e tua godasin nga egërsia,
Fytyrën po ta ma shihni e kam të stigmatizuar,
E ti mi je bërë si vëllai im i vërtetë.
Por,çfaj kam unë që e pësoj gjithë këtë egërsi?
Ku përmes ëndrrash kalëroj me një kalë të bardhë vërtetë,
Sa shumë më ke poshtruar or vëlla se gjaku më rrjedh curril,
Ejekulcion i spermës or vëlla që në këtë fëlliqësi ka mbetë…
Në vështrimin tënd të akullt refletohet krimi,
Unë jam dëshmitar se e pashë me sytë e mi,
Nayrisht që shumë ligësi të tua nuk i di,
Por na ke kthyer në një egërsi që bishat kërkojnë ushqim vërtetë.
Ty s’të mungon shqisa e nuhatjes për të ndjerë aromën e botës,
Ti s’e imagjinon dot pse peshku i zallit i çanë shkulmat me kënaqësi,
Ai ka veshur kostum të argjentë,e ty të duket se është moda e kohës,
Këto shkulma përhapen grykave,me të madhe oshtijnë.
As që të shkon ndërmend se kush e shkroi Mesharin,
Mua që natyrisht më keni vendosur tek të marrët,
Fjalë të madha ka thënë Eqerem Çabej çuditërisht,
Dora e vetë Gjon Buzukut,
Mbi këtë pjalm të ëmbël mbi fletët e zverdhura,
Të dy sëbashku aromë tek rrënjët tona do të marrim.
Dashuri e çmendur përzier me flakët e zjarrit,
Nuk do të ishin të kota vuajtja dhe zemërimi,
Shtjellat e kohës me kënaqësi do të na i jepnin,
Dhe unë çuditërisht,se di pse s’çmendem,
Se në mes tuaj jam më i marri.
Por në fund të fundit unë nuk dua të të njoh,
As të di për vështrimin tënd të akullt dhe modën krah përfshirë,
Si një livadh i kositur flokët të janë rralluar,
Veshur me pushtet të vjen era ndyrësirë.
Veshjet e tua kundërmojnë rëndë se përhapin një aromë të pështirë,
Njerzit çuditërisht të pranojnë si një lindje e rrallë,
Largohen prej teje dhe thonë s’kemi të bëjmë me këtë njeri,
Edhe kur sipas interesit tënd ata takohen me ty,
Ju duken gjurmët që keni lënë me poshtërsi.
Dhuratat e bëra janë mbuluar me një vel të zi,
Ata janë pasqyrim i një realiteti të vrazhdë,
Mos bre,a se sheh se je kthyer në një fëlliqësirë,
Unë e ti mor vëlla kemi të njëjtën fytyrë,
E gjitha kjo reflekton në fytyrën tënde,
E, unë me turp e ul kokën për ty…

0 comments:

Post a Comment