Thursday, November 24, 2016

Musa JUPOLLI - Jam ËSHTË



( Kushtuar Poetit që të gjithë e njihni )
mos ke frikë as dyshim
me libër nuk je i humbur
28 tregimet e shkruara
t' hapin rrugë udhëtimi
të shkruara në tri kohë
që mbetën kohë të shkuara
epilogu i të dhënave
n' histori
të viteve
të shekujve
të luftërave
tregime të ndara
me personazhe reale
poemë e Od pellazge
*
dashuria dhe natyra melankoli
gëzimi dhe hidhërimi relativ
tregime për analizë letrare
poet, poema e ëndërrave
i imi laps i shkrirë
realitet e fikcion
mos ke frikë as dyshim
me libër nuk je i humbur
ËSHTË zgjim !
*
dhe
dhe ngatrrimi fillon
fillon me foljën ËSHTË
filozofi për të qenë
ËSHTË për mos të kaluar
në egoizëm Jam
pra ruajtje e dritës
ku mund të lexohet libri
dhe më s' je i humbur
libri pra ËSHTË ardhmëria
ti që je gjithëherë Jam
lexo më shumë librin
ai ËSHTË shkrues i mirë
ka stil dhe temë
simbole dhe metaforë
rrallë herë ËSHTË Jam
përveq kur thot :
JAM duke lexuar
JAM duke shkruar
Për t'madhin poet e filozof
T' Arbërisë sonë !

0 comments:

Post a Comment