Monday, November 28, 2016

Musa Jopulli: - Testamenti Nëntorët Shqiptar


Legjendë Arbërie
Legjenda e Arbërit
Të përktheva me muzikë
Të këndova me zë të mbrendshëm
Himnin ma ndaluan
*Tradita e kërkon
Para gjykimit të fundit
Një kapitull të Ri
*Ta njoh aromën
Flakën e Profetës
Për tokën Hyjnore
*Nuk më lejuan ta përshkruaj dashurinë
PENËN E MBUSHA ME NGJYRËN E GJAKUT TIM
NË MUNGESË TË FLETËVE PËRDORA TRUPIN TIM
*Je më e bukura e historisë
Romanin mund ta shkruaj vetëm unë
Të kaluarën lidhore e sotme
*Trupi yt nget imagjinatën tim
Shpirti yt ndjen të rrahurat e zemrës sime
Butësia ime u duk në shikimn tënd
Dashuri e dhimbje
Gëzim e hidhërim
Është gota ime
*Legjendë Arbërie
Sot u tubuam
Dhjetëmilion atdhetarë
Në filharmoni
Një lot
Një buzëqeshje
Një plagë
Një përkdhelje
Në takim me zdeshën
Për herë të parë panë trpin tim
Në sy të gjithë kësaj bote
Lexuan gramatikën, gjeografinë
Dashuri shkruar si në Dhjatë
Shkrimi fillonte
Me mjalt' e rrush
Ushqyer t' partë e mi
Shqiponja në venerim
Kur hapën trupin tim
Gjetën anijën n' udhëtim
Me Penën e vjetër
Gjithë Historinë e Atdheut tim
Germadhat e arkitekturës
Nga shekull i lindjës
Dhjetëmilion faqe të shkruara për sot
Anije që mbante emrin
SHQIPONJA
*Libri im poemë-Od'
Stilizmi i literaturës shqiptare
Një dhimbje e madhe
Poet e shkrimtar
Plagët i sheroj një nga një
Me gramatikën time JAM
Folje që udhëton
N' Mal e n' Det
Testament
Dy epigrafe të shkruara
U lexuan me zë të lartë
N' Gjuhë çame
Nga një vashë e bukur dardane
1*Atdhé e Dashuri
2*Gjuhë e FLAMUR
___
Urime Festa e Madhe
Besimit shqiptar

0 comments:

Post a Comment