Friday, October 14, 2016

Prend Buzhala : BOB DYLAN FITOI ÇMIMIN NOBEL


Në shqip, në Kosovë, lexoheshin tekstet e tij.
Më 1997 në Prishtinë nga "ZËRI" qe botuar vëllimi "ANTOLOGJI E ROK POEZISË", me autorët Fadil Bajra e Blerim Shala. Bob Dylan përfaqësohet me pesë poezi të këtij zhanri.
Ja një poezi e tij, e botuar te ky vëllim.
BOB DYLAN:
ZOTËRAT E LUFTËS
Ejani zotërues të luftës
Ju që i bëtë të gjitha armët
Ju që përpiluat planet e vdekjes
Ju që konstruktuat bomba të mëdha
Ju që fshiheni prapa mureve
Ju që fshiheni pas tryezave
Sall dua që ta dini
Se më kot maskat i vini
Ju që kurrë s’bëtë hiçgjë
Përveç gjërave që shkatërrojnë
Ju luani me botën time
Si të ish një lodër e vockël juaja
E ma lëshoni pushkën në dorë
Dhe i shmangeni shikimit tim
Me të filluan plumbat të fluturojnë
Ktheheni e ikni me nxitim
Ngjashëm si Juda i qëmoçëm
Gënjeni dhe mashtroni
Se lufta botërore mund të fitohet
T"ju zë besë nga unë kërkoni
Por i shoh sytë tuaj
Shoh dhe ç 'keni për qëllim
Sikurse që shoh ujin që rrjedh
Teposhtë kanalit tim
I keni kurdisur këmbëzat
Që të tjerët të shtien
Dhe tërhiqeni e bëni sehir
Nëpër vilat tuaja fshiheni
Derisa gjaku i rinisë së artë
Rrjedh prej trupit
E përzihet me baltë
Keni përhapur frikë që të kall datën
Si kurrë njëherë më parë
Frikë për të mos lindur më fëmijë
Në këtë botë
1 kërcënoheni fëmijës tim
Të palindur e të paemër
Nuk e meritoni as gjakun
Që ju rrjedh nëpër zemër
Aq sa di
T’jua them troç kam nevojë
Mund të thoni se jam i ri
E se jam i papërvojë
Megjithatë një gjë e di
Edhe pse jam më i ri
Për këto mëkate
As Jezui bile s do t'u falte
Një pyetje t ‘jua bëj më lejoni
A është paraja e fuqishme aq sa dëshironi
Që të mund t 'jua blejë shëlbimin
A mendoni se është e dobishme sadopak
Mendoj se do ta keni të qartë
Në çastin kur vdekja merr hak
Se me të gjitha paratë që grumbulluat
Kurrë s 'do të mund shpirtin ta ribleni
Dhe shpresoj se do të vdisni
E ajo ditë do të vijë shpejt
Unë do t’ua përcjelli arkivolin
Në një pasdite të zymtë
E do të vështroj derisa t 'ju lëshojnë
Në shtratin mortor
Dhe pranë varrit tuaj do të gjendem
Se vërtet keni vdekur, të bindem

0 comments:

Post a Comment