Saturday, December 10, 2016

Kujtim Stojku - TROKASIN MENDIMET

Me të ftohtin e tij dhjetori troket mbi qelq,
Të gjithë i bën të lotojnë me pushtetini e tij,
Mendimet në këtë çast më vinë për dreq,
Mbledh bulëzat e lotëve,i kthej në melodi.

Vështrimi i tyre i mjegullt vjen e qartësohet,
Në këtë çast mendimet më vijnë për çudi,
Si hajdutë në shtëpinë time strehohen,
Të zymta si hutat gjithë ligësi.

Ata i tmerrohen së vërtetës,
Prej honeve të ferrit hakmarrja u thërret,
Peng i së djeshmes përgjakur ata mbetën,
Megjithëse është ftohtë,etja më merr.

Shpresat po zhduken vizionet poi ikin,
Sytë hapen për shpëtim nga egërsirat,
Librat e shenjtë për këta asnjë fe s’llogarisin,
Varje buzësh,sy gjithë hetim,kur lexojnë vargjet e mia.

Por për këtë unë se vras mendjen,jam krejt i qetë,
Shikoj ata që përmes llumit lundruan për të arritur lavdinë,
Me buzët e mia puth zjarrin në këtë dhjetor të sertë,
Pëshpëritje dhe tallje tinzare,dashka dhe ky të bëjë histornë.

Gishtrinjtë e duarve të mia vërtetë janë të hollë e të zbehtë,
Por e njohin parmendën dhe kularin e kaut,
Herë herë ma prishin vargun sikur zgjedhën e thyejnë qetë,
Por këngën ma njohin,këndohet majëkrahut.

Për të gjitha këto disa nuk i njohin,
Të verbërit bëhen copë e çikë në tempujt e mashtrimit,
Mendimet erdhën vetë e më trokitën në derë,
Ashtu,hajdutçe,na kujtojnë trashgimtarët e Kainit…


09.12.2016

0 comments:

Post a Comment