Thursday, December 21, 2017

Zyba Hysa: KUR MUNGON DIALOGU...

Burrat shqiptarë, më mirë të vrasin, sesa të dialogojnë me gruan, nënën, motrën, të dashurën… Kjo ndodh s'e mungon kultura,kapaciteti intelektual …
Jam ndodhur shpeshherë në situata tepër të vështira,saqë kam rrezikura shumë herë jetën,për të drejtën time…
Nuk është ulje për burrat të dialogojnë, të praojnë edhe gabimin, se janë njerëz, të kërkojnë edhe falje… Këto janë shenjat e qytetërimit…

Fyerjet q'bëjnë njerzit s'më lëndojnë,
Kur nuk i njoh, as s'kam të bëj me ta!
Si në një ditë dimri... unë rri e vështroj,
Nga dritarja e dhomës kur fryn murlan!
Vërshon grarbiu përplaset me veten,
E pse drejt meje sulet si i marrë...!
Kush qe i ndershën e tha të vërtetën,
Çoi shigjeta helmi për çdo gjënjeshtarë!
Ç'faj ka dielli, q'lakuriqit i vriten sytë?
Vetë deshi errësirën, n'errësirë të rrijë!
Kush në jetë kërkoi... sulmoi lartësitë,
Sa më shumë ngjitet, më fort hapësirë!
Kur më fyejnë me dashje njerzit e mi,
Në vështrimin e tyre, ndezur egoizmi,
Më mirë t'isha e verbër, sesa me sy,
Të dalloja portretin e një përbindëshi!
M'janë sulur njëherësh tufë hamhumësh,
Qen sa një gomar... vërtet u tmerrova,
Kur vinin drejt meje, u ula për gjunjësh,
Egërsinë e tyre... me sy e qetësova!
Çfarë të bëj me njerzit, s'dinë të ulen,
Duke folur si njerës, sqarojnë keqkuptime!
E nëse ulesh... më fort do të sulen,
Bekuar qofshin qentë, ç'racë e fisme!
Kot s'thuhet: "Më mirë një qen mik,
Sesa një mik qen ta ruash në zemër!"
Qeni, është provuar, si një mik fisnik,
Në kohë të vështira, ka lënë nj'emër!

0 comments:

Post a Comment