Saturday, September 2, 2017

Artan Mani:MBRETI I TOKES ILIRO - ARBERORE.


Thojn' turpsia fund nuk ka.
Çdo Shqiptar sot e ka pa.
Se çka u ba ne ditë te sodit.
Permendores Gjergj Kastriotit.

Kush e mban kyt pergjegjsi.
Per kyt xhest plot ligshtesi.
Ti kush je o burr I dheut.
Qe mi ven perçen Skenderbeut.

Me ty po flas dhe plot idhnim.
Ky êshtë Gjergji Mbreti im.
Nuk ta fal sta baj hallall.
O I shitur o tradhtar.
Kush je ti kush te urdhroi.
Kastriotin kush e mbuloj.
Kush mja zuri rrezen e diellit.
O pjell e flliqur dor kriminelit.
Mysliman jam edhe vet.
Por Shqiptar jam ne ket jet.
E du Zotin dhe shum besoi.
Por
Mbretin tim me gjak e mbroi.
Turpi e marrja juve ju mbloft.
E haram buka ju qoft.
Se po harroni se nga po vini.
U dalt flaka e ju dalt tymi.
Mbreti im falje t'kerkoi.
Qe skam forc se si te mbroi.
Pper ty deken baj si me le.
Siç na mbrove dikur ti ne.
Da analist apo zagar.
Po te qujn Serb te qujn Bullgar.
Qe derI dje ishin pa brek.
Po te quajn edhe Grek.
Te Krishter Ortodoks Vllezer e Motra.
Mysliman Shqiptar Shqiperia është e jotja.
Shqiperia është e jona amaneti I te parve.
Nuk ështê Shqiperia e te shiturve dhe tradhtarve.
Dhe ne.mbyllje me pak fjal.
Tek Mbreti im du mu ndal.
Te Mbreti im qe ma fali Zoti.
Qe është vetem nje Gjergj Kastrioti.
Kastriot heroi jonë Komtar.
Jam gjaku jot jam Shqiptar.
Nuk ka rëndesu se çbesimI jam.
Katolik apo Mysliman.

Prigamer I Shqiptarve veç ti je.
Dhe jam Shqiptar Shqiptar kam le.
Se jam krijes kriju.prej Zotit.
Por jam gjaku I Kastriotit.

Sa te kem frym unë me frumu.
Kurr Komsi nuk.kam me ndrru.
Se jam Malcor e jam Shqipni.
Unë jam Arber e Iliri.

0 comments:

Post a Comment