Wednesday, September 27, 2017

Zabit Sulo: E DASHUR...TE KAM NEVOJE POR....

(Tekst per kenge)
Te kam nevoj e dashur,por...
Jo per bojen qe hedhe mbi fytyre,
As te luash vithet dhe ata gjymtyre,
As per trupin tend gjith fines,
Por ajo qe kam nevoje prej zemres tende,
Eshte nje pik dashurie qe te jetoj......
Me endrra te bukura gjersa te vdes...
Te kam nevoje por......thirri mendjes...........
Jo per gjoksin tend thuajse zbuluar nga inati
Si molle starkinge, nga kopshti i Eves......
Mos e shty Adamin,ti kafshoj fare nga mekati.
Te kam nevoj,por mos me detyro,
Te kafshoj buzeqeshjen tende magjike,
Qe derdhet mbi gjinjte e tua...
Si te zgjedhura nga fara.....
Duke lene mbi buzet e kuqe..
Vijeza...si rreke te thara.....
E dashur..te kam nevoje....por....
Jo te shuaj etjen e zemres time...
Mbi trupin tend qe dallgezon...
E te thithe buzet e tua te fresketa,si ne burime.
E dashur.........te kam nevoj por.......
Jo per syte e tu te bukur.
Qe leshojne drejt meje....
Buzeqeshje magnetike........
Por ajo qe kame nevoje per ty,
Eshte..... zemra jote magjike.

0 comments:

Post a Comment