Wednesday, August 2, 2017

Prend BUZHALA: SI IU DHURUA DELJA MË E MIRË NJË POPULLI QEN


(Tregim me pak fjalë, me një sinopsis nga një ngjarje e vërtetë), 2

Tha: ky rrëfim është i vërtetë.
Nga tufa e deleve e ndau më të mirën. Kur e preu delen e vet, më të mirën e më të moshuarën, mishin e saj ua hodhi qenve:
"Mishi i deles plakë nuk hahet".
1.
Kështu u arsyetua përpara fqinjit të tij të mirë, që e kishte si vëlla.
"Nuk ke bërë mirë që veprove kështu", e qortoi i brengosur fqinji sivëlla.
A nuk t'i ka dhuruar mbi njëzet e sa qengja për këto 20 vjet?
A nuk ta ka dhuruar tamblin për kaq vjet?
A nuk ke prodhuar prej tamblit të saj për kaq e kaq vjet?
A nuk ke prodhuar prej tamblit të saj kos, djathë, gjizë?
A nuk ta ka shtuar kopenë e deleve?
A nuk e ke shitur leshin e saj dhe a nuk kanë prodhuar gratë nga leshi i saj penj, e prej penjve a nuk kanë thurë krejt çka u është dashur: qilima, jastëkë, çorapë, të linjta, zhgun...?
Prej kësaj deleje të bekuar vetëm të mira ke pasur".
Bariu i Moçëm u pajtua me të gjitha.
Me anë të saj kishte shtuar kopenë, kishte bërë vetëm mirë. Prej deles së mirë, dolën dele të mira dhe vetëm të mira pati e vetëm të mira bënte me to.
Kishte bërë të mira për të tjerët në të katër anët.
2.
Ishte mplakur edhe vetë.
Te Delja e Hedhur Qenve ai pa Fundin e vetvetes:
"Kështu isha edhe unë dikur, sa isha i ri e i fortë. Bëja vetëm mirë."
Kishte ndere e respekt. Ishte Burrë Me Shenjë.
Tash më kjo dele nuk u nevojitej.
Tash, të mirat po ia kthejnë me shqelma.
Madje, nuk e kursejnë as nga sharjet, ofendimet, sulmet nga më të rëndat.
E shpallin Fajtor për gjithçka.
E shpallin fajtor për krejt të këqijat, që i kanë bërë të tjerët.
E shpallin Fajtor për Borën e Parvjetme.
Në shenjë proteste vendosi që Delen Më të Mirë t'ua hidhte Qenve.
Gati sa nuk tha: nga kjo dele është ushqyer një Popull Qen.
"Po ia fali këtë Dele, më të mirën, Popullit tim Qen."
Këto të fundit nuk ia tha sivëllait të tij.
3.
Autori, kushedi për çfarë arsyesh, nuk e thuri një sinopsis tjetër për të hequr dorë nga ky personazh...

0 comments:

Post a Comment