Tuesday, February 28, 2017

Agim Desku - THJESHTË POEZI


Nuk ngatërrohen më në fjalët e hidhura
Edhe pse nuk zihen vrasësit e Apokalipsit
Fytyrat sa të njëjta ,dhe sa mizore pikturohen
Dikush i mban në lutjet e tempujve të shenjtë .
Thjeshtë më duhet të flas
Vetëm me kokën time.
Me fjalën ndajmë sëbashku
Rrëfimet e jetës.
E di pse ndodhem në jetë
Jetoj për të bashkuar
Udhëkryqet e saj.
Nuk e dua rëbelimin
Të një të dehuri pa dashuri atdheu
Pa fjalën e tij të dhënë
Perëndive.
Ju betova jetës
Të vdes për fjalën
dhe besën e Zotit.
Yjeve më shumë së vetes
Ju fala lutjet.
Le të qarkullojnë të lira
Fuqive të Ozonit
Fjala dhe poezia.
Mikes i them
Paq jetën në aromë trëndafili
Si Dielli kur më ngroh.
Rri vargut dhe fjalës sime
Atë që vetëm ti e njeh të shenjtë.
Sa e shenjtë më është liria
Në ngrohtësinë e flakës së jetës
Kur ti ,vargu i ditës
Je Dielli im.

0 comments:

Post a Comment