Wednesday, February 15, 2017

Sadbere Gagica Spahija - SOT NESËR


Të pres tek fryjnë erërat
Udhëve ec e vetmuar
Flokët kaçurela i kam ngjyer
Me ngjyrë kafe
Aromë dashurie kanë
Fjalët sot
Varg i pakëptur je Ti
Më ringjall me puthje sot
Pikturë e papërfunduar
Në sytë e mi...ëndërr e gjallë
Më zgjova nga vdekja dje
Kalorëse shtigjeve të bardha fluturoj
Të përqafoj dita ime e dashurisë
Atje ku ngritet pluhuri i patkoit
Mbi shpinë të atit jam Unë
Dhe kalëroj me malin tim
Që më ngroh orë e orët
Vijnë plot gaz jete
Unë këndoj sot për dashurinë
Po loti nga bebëzat rrëshqet
Si ujëvarë stinësh
Lermë sonte të bredh
Si di unë vetë
Princi i përrallëzave rri zgjuar
Mbi kalë të bardhë
Drejt Atdheut me shpie
Me turfullimë!
Të dua dita ime e mbarë
Me këtë tufë lulësh për Valentin!

0 comments:

Post a Comment