Monday, February 20, 2017

NEHAT JAHIU - Dy Poezi



TI QË PO VUAN PËR GJUHËN AMTARE

Sa më vjen keq kur e dëgjoj  sot një zagar
Kur atdhetarin na quan  tradhëtar
E  quan tradhëtar ky karrierist
Që gjatë luftës na quante me emrin terorist.

Sa shumë po më habitin këta disa “ patriota”
Që dikur pini limonada e hanin torta,
E trimat e lirisë në betja derdhnin  gjak
E nuk e lëshonim ujkun të na futej në konak.

Besomni se nuk mund ta doroj  aspak pisin
Që të parëve tanë në varr ua shajti plisin,
Oh, si  mund të durosh sot këtë pis, o Zot
që del  në televizion e thot unë jam patriot.

Po ku na ishe ti  dje, o trim, o  i vetshpallur sot
Ti që aq shumë po shitesh i madh patriot,
Ti që po vuan aq shumë për gjuhën amtare

Që shqip nuk i flisje edhe nënës tënde.

MË DJEG MALLI...
Më djeg malli për fusha, male
Për lulet nëpër livadhe,
 Kam në shpirt dhe Shqipërie
 Kam një këngë Arbërie.


Më djeg malli për Kosovën
 E vras gjumin për nënëloken
 Fort i puth lulet në shpate
 Përkëdhel plisat në varre.


Më djeg malli, Iliridë
Bash këtu jam lindë e rritë
. Më merr malli për dasmorë
Janë yjet tanë DËSHMORË.


 Më djeg malli për Preshevën
 Flakë digjem për Medvegjën
 Bujanoci ma prish gjumin
 kur me buzë e puth flamurin.

 Djeg një shpirt për Çamërinë
 Lotët rrjedhin natë e ditë
ah, sa mall paskam për troje
me ca vargje dritë kurore!



0 comments:

Post a Comment