Tuesday, October 17, 2017

Vasil Tabaku: SHQIPERIA IME

Zemren 
Mbaj ne dore
Veshur
me puthjet plote drite
Dhe qiellin e lart
Ber prej enderrave te tua
Shqiperiia ime…
Rend
Perms shpresave te ndezura
Neper shpirtin e bukur
dhe rrebel
Ku shpresat
Mbjelle si peme
Celin lulet
Dhe zgjasin perqafimet
Nga deget e brishta
Ku une perhere
Jam ndjere yti…
Une biri
dhe bija
Ati
dhe nena
Une madheshtori
Dhe I fuqishmi...
Une zeri yt
Thirrja jote
Kenga e bukur e dashurise
Dhe britma e rrevoltes
Zeri I fiteores
Gjaku I luftrave
Me diejt
Brenda kraharorit
Dhe brohorimen magjike
Te yjeve…
Shqiperia ime
Fisnikja ime
E mira ime
Dashuria dhe dhimbja ime
Puthja prej zjarri
Malli prej nene..
Enderra prej femije
Dhe perqafimi prej grujeje
Shqiperia ime,
Dheu im shekullor
Guret e thinjur
Rruget plot jete
Jetojne brenda meje
Marrin drite
dhe force
Behen e sotmja
Dhe e nesermja…
Buzeqesha prej hene
Dhe krahet e perqafimit
Hapur madheshtor
Si nje horizont…
Shqiperia ime…
E dua rendjen tende
Neper shekujt e pergjakur
Plaget e tua,
burrat e mdhenje
njerzor dhe heronje
jeten e tyre
ta bene dhurate
ndersa shkonin
krahper krah me vdekjen
te matroheshin me Lirine…
Shqiperia ime,
Dashuria dhe drita ime
Zemra dhe enderra ime
Nder duar,
Kam plaget e qindra viteve
Nje gjerdan trimerie
Qendisur me te kuqe…
Shqiperia ime…
Me flamurin
Bere
prej buzeqeshjes sone
Rend neper shekuj
Kalorse e lirise
Permes qiejve
Mbi rrufete dhe vetetimat
Mbi te gjithe zjarret e yjeve
Me nje diell te madh
Mbi supet e brishte…
Se une pa ty
Shqiperia ime
Nuk jam ky qe jam
Se ne pa ty
Shqiperia jone
Nuk mund te jemi
kurre shqiptare …
Se ne me ty
Shqiperia ime
Perjetesisht
Fitojme mbi shekuj
Dhe njeqindvjecare…

0 comments:

Post a Comment